Вулиця Жилянська, 32
Київ, Україна

friend@oceanmedia.com.ua

  • Facebook Социальной Иконка

©2019 by Ocean Media

Що нового?

Бажаєте дізнатись про новини індустрії? Продивіться наш дайджест

Андрій Партика: «Ми в Ocean Media прогнозуємо зростання ТВ ринку у 2020 році на рівні 25%»

Основні тези виступу генерального директора Ocean Media Андрія Партики на конференції «Телебачення як бізнес», яка проходила в рамках Kyiv Media Week за організації Індустріального Телевізійного Комітету.

Ocean Media вперше публікує рейтинг медіа агенцій за TV-бюджетами 

Генеральний директор Ocean Media Андрій Партика під час виступу на конференції «Телебачення як бізнес», презентував рейтинг медіа агенцій та рекламних груп України за ТV-бюджетами 2018 року.

Телерекламу розкуповують рекордними темпами – Андрій Партика

Обсяг законтрактованої Ocean Media телевізійної реклами на телеканалах StarLightMedia на 2020 рік дозволяє впевнено прогнозувати збереження позитивної динаміки ринку. Станом на початок жовтня обсяг контрактів наступного року перевищив 2,3 млрд. грн.

Інтерв'ю Андрія Партики про автоматизацію закупки реклами на ICTV, СТБ, Новому каналі, розвиток рекламного ринку і якість його прогнозів, потенціал інтернету і майбутнє Ocean Media.

Які ж ролики працюють краще – довгі, чи короткі?

Агентство "Work Research" провело дослідження для Thinkbox. Компанія Ocean Media, що продає ТВ-рекламу на телеканалах ICTV, СТБ, Новому, М1, М2, ОцеТБ та інших, переклала цю роботу та доповнила її своїми висновками.

Сміялись, дивувались, розважались та шукали кохання.

Чому глядачі вибирали канали StarLightMedia у 2019 році.

Чому телебачення цвіте і пахне, а Кріпосна – популярніша за Гру Престолів

Євгенія Зуєва, PR-директорка Ocean Media і любителька ТВ-контенту – розмірковує про те, що чутки про смерть телебачення трошки передчасні.

Телевізійна реклама досі більш актуальна для споживачів, ніж реклама в стрімінгових сервісах

Хоч зусилля маркетологів і спрямовані на вдосконалення таргетингу, споживачі все ще вважають, що вони побачать на лінійному телебаченні більш релевантні рекламні оголошення.

Скільки рекламодавці втрачають через шахраїв

Оцінки збитку варіюються - за самим песимістичним сценарієм втрати можуть досягти $ 42 млрд

Презентація Андрія Партики, генерального директора Ocean Media, для конференції Фармпогляд 2019

Як підвищити продажі і змусити покупця обирати ваш товар, а не товар конкурентів?

Телевізійна аудиторія України

Індустріальний телевізійний комітет презентував ринку висновки нової хвилі установчого дослідження.

БУМ Онлайн бізнесів на ТВ

Глобальні цифри показують важливість ТВ-реклами для онлайн бізнесів

Thinking inside the box - чому не варто недоцінювати силу телебачення

Jem Fawcus з Firefish розповідає про те, чому телевізор є таким ефективним каналом, який дає можливість брендам залучати аудиторії, що реагують на емоційні повідомлення. 

Profit Ability - дослідження про прибутковість реклами

Profit Ability - це перше дослідження, яке показує кінцевий результат від реклами.

Його мета - визначити та оцінити прибутковість всіх медіа, з особливим акцентом на ефективність ТВ-реклами.

ТВ та діджитал реклама мають припинити воювати та вже нарешті визнати, що вони потребують один одного

Чудова стаття  Brian Handrigan, СЕО Advocado про те, що для блага рекламодавців ТВ та діжиталу треба зупинитись воювати і об’єднати зусилля.

Андрій Партика: «Ми в Ocean Media вже почали продажі ТВ-реклами на 2020 рік»

Ключовий гравець ринку ТВ-реклами, компанія Ocean Media, що продає ресурси найбільш ліквідних телеканалів - ICTV, Новий Канал, СТБ, М1, М2, ОЦЕ ТБ – оголосила про старт продажів ТВ-реклами своїм клієнтам на 2020 рік.