Вулиця Жилянська, 32
Київ, Україна

friend@oceanmedia.com.ua

  • Facebook Социальной Иконка

©2019 by Ocean Media

Телебачення підтримає рекламодавців під час карантину  

2020 почався як рік бурхливого зростання рекламного телевізійного ринку. Але є одне але…

Ми знову стоїмо перед викликом і знову перед таким, якого раніше не було в нашій практиці. Але український бізнес, не заважаючи на економічні обмеження нашої країни, є дуже мотивованим і високо організованим.  Вже стало зрозумілим, щоб зберегти бізнес для швидкого відновлення після кризи, треба переформатувати свої процеси. Виживуть ті, хто не зупинять повністю свою діяльність, а зможуть швидко адаптуватись до нових непростих умов і не впасти у відчай.

В цей важкий період населення України значну частину часу проводитиме у своїх домівках, і це повертає глядачів телебаченню. Тільки за перші 3 дні карантину, час, який українці проводять біля своїх екранів - збільшився на 20 хвилин.

 

Телевізійна індустрія не стоїть осторонь, а робить значну частину соціальної освіти своїх глядачів, розповідаючи, як вести себе в ситуації, що склалась. Новини продовжують виходити в повному обсязі, 24х годинний ефір не зупиняється і зірки просять українців залишатись вдома. Телебачення і далі буде підтримувати свою аудиторію.

 

Також ми, як представники телеіндустрії, розуміємо, що бізнес рекламодавців на час карантину суттєво змінюється. Споживачі налякані і змінюють модель споживання. В когось зростають продажі в рази, а в когось бізнес повністю на паузі.

«Тато, а що таке криза?»

Криза - це виклик, це зміна, це можливість закласти більш міцний фундамент для майбутнього зростання, адже споживачі готові змінювати свою лояльність, змінювати улюблений продукт в минулому на новий.

Телереклама завжди була інструментом зростання бізнесу і формування міцних брендів. Тим клієнтам, які не бажають переривати спілкування зі своїми споживачами на час карантину, ми підготували програму підтримки:

 

  • Всі рекламодавці, які будуть в ефірі у період з 21.03.2020 до 31.03.2020, отримають 10% бонусних рейтингів

  • Рекламодавці, які повністю збережуть активність на ТБ у березні-травні, отримають 20% бонусних рейтингів

  • Рекламодавці, які збільшать рекламну активність у березні-травні на 10% і більше, отримають 25% бонусних рейтингів

Деталі і правила отримання бонусів будуть обраховуються індивідуально для кожного клієнта.

Сподіваємось, що українська економіка зможе подолати швидко цю кризу, а бізнеси наших клієнтів стануть ще сильнішими.  

 Якщо у вас є запитання, пишіть нам на friend@oceanmedia.com.ua

Андрій Партика, генеральний директор Ocean Media