Найцікавіші новини медіа ринку

Ділимося найцікавішими новинами медіа ринку України та світу

P&G зріс на 4% у другому кварталі 2020 року, всупереч і завдяки коронавірусу 

Procter & Gamble повідомила, що у 2му кварталі 2020 чисті продажі склали 17,7 мільярда доларів, збільшившись на 4% проти попереднього року. 

Збільшення обсягу продажів зумовлене потужними інноваційними програмами та збільшенням споживчого попиту на засоби для прибирання в домашніх умовах, засоби особистого здоров'я та очищення, особливо в Північній Америці та Китаї, пов'язані з пандемією COVID-19. Ці збільшення частково компенсували зменшення обсягів в інших регіонах та певних категоріях, насамперед через порушення доступу споживачів до ринків роздрібної торгівлі, викликане пандемією.

Компанія очікує зростання продажів у цілому на 2021 фінансовий рік у межах від одного до трьох відсотків порівняно з попереднім фінансовим роком.

Квартальний дохід YouTube від реклами вперше знизився через пандемію

Дохід від реклами на YouTube, що належить Google, впав до 3,8 мільярда доларів у другому кварталі цього року, що менше, ніж у I кварталі, коли він приніс трохи більше 4 мільярдів доларів доходу від реклами.

Дохід від реклами YouTube все ще збільшився з другого кварталу 2019 року, коли він приніс 3,6 млрд доларів, що підкреслює швидке зростання безкоштовної платформи відео

YouTube зібрала 15,1 мільярда доларів доходу від реклами у 2019 році, порівняно з 11,1 мільярда доларів у 2018 році та 8,1 мільярда доларів у 2017 році.

Рекламний ринок в США демонструє кращу динаміку, ніж ВВП

Реальний ВВП США скоротився на 32,9% протягом другого кварталу 2020 року, після зменшення на 5% протягом першого кварталу.

Для порівняння, рекламна галузь США скоротилася "лише" на 27,4% протягом другого кварталу та на 1,4% протягом першого кварталу року.

Історично рекламна індустрія США завжди з певним лагом реагувала на економічні рецесії в країні через те, що деякі форми реклами (зокрема на ТВ) мають довготермінові зобов'язання та завчасне бюджетування.

За даними Світового банку, 2020 року глобальна економіка скоротиться на 5,2% через пандемію COVID-19.

Більшість британців збережуть після пандемії нові споживчі звички - McKinsey

42% британців очікують, що робитимуть більше покупок в Інтернеті, ніж до пандемії.

У віковій категорії 26-35 років цей показник становить 59%.

Офлайнова торгівля відовиться, але більше ніколи не матиме таку частку продажів, як до пандемії.

Компанії Big Tech прозвітували одночасно в останній день липня

Представники так званої Big Tech- компанії з трильйонної капіталізацією Apple, Amazon, Facebook і Alphabet - відзвітували за один день. Акції компаній виросли після звітів, збільшивши капіталізацію в сукупності на $ 200 млрд.

Виручка Apple склала $ 59,69 млрд , тоді як аналітики очікували $ 52,25 млрд. 

Amazon оголосив про найбільшу прибутку за свою 26-річну історію, оскільки під час пандемії природним чином виросли обсяги онлайн-продажів. Компанія заявила, що виручка виросла на 40% в порівнянні з минулим роком до $ 88,9 млрд.


Facebook повідомила про зростання виручки на 11%, що є найповільнішим зростанням з моменту IPO, але набагато перевершує очікування аналітиків. Виручка досягла $ 18,7 млрд при прогнозі в $ 17,3 млрд.
Продажі реклами Google відновилися після різкого падіння в березні. На рекламні доходи припадає близько 78% виручки компанії.

Обмеження файлів cookie призведе до збільшення інвестицій в Advanced TV - прогноз IAB

Обмеження використання файлів cookie та інших third-party data з боку Mozilla, Apple і, незабаром, Google Chrome стає кінцем глави в Інтернет-рекламі. Але це також є початком нової ери.

За даними IAB (Interactive Advertising Burea), у 2019 році світові інвестиції в third-party data зросли на 6,1%, але динаміка демонструє сповільнення. Інвестиції у first-party data зросли на 9,8%.

Інвестиції в Advanced TV data досягли 700 мільйонів доларів, і зросли на 19,5%.

"Прискорене зростання інвестицій в Advanced TV data значною мірою пов'язане з тим, що файли cookie трансформуються і відходять. Бренди, рекламодавці, маркетологи використовують передові телевізійні платформи як спосіб наблизитися до своїх клієнтів" - Орхідея Річардсон, віце-президент IAB Tech Lab.

У Великобританії в надзвичайному форматі відбулась церемонія нагородження телевізійної премії BAFTA

Лише незначна частина номінантів була запрошена на церемонію в Телевізійний центр Лондона. Більша частина переможців отримувала нагороди вдома.

Фотографування на червоній доріжці та розсадка гостей в залі були організовані з дотриманням соціальної дистанції.

Церемонія була перенесена через Covid-19 з зими на літо.

Кращий серіал 2019 року: The End Of The F***ing World
Кращий міні-серіал 2019 року: "Чорнобиль".

19 телеканалів Discovery Communications приєднуються до ініціативи On Addressability

Проект On Addressability координується великими медіа-організаціями та партнерами з дистрибуції Spectrum Reach, Comcast Advertising та Cox Media для розвитку рекламних можливостей 18 американських кабельних телемереж.

Проект дозволяє пропонувати рекламодавцям динамічну рекламу одночасно в VoD і лінійних трансляціях кабельних мереж Charter, Comcast і Cox.

Discovery Communications - американська медіакомпанія, яка управляє 19-ма телеканалами, зокрема Discovery Channel , Animal Planet , Investigation Discovery , Science Channel.

Рятувати журналістів

GroupM починає глобальний проєкт для порятунку журналістики

Рекламний гігант у співпраці з United for News програмує спрямування рекламних бюджетів у ЗМІ з живими редакціями.
Через Covid-19 сайти з живими редакціями постраждали значно більше, ніж акселератори новин.

Прогноз Zenith

Глобальні витрати на рекламу у 2020 році знизяться на 9% цього року до 572 мільярдів доларів, порівняно з 630 мільярдів доларів у 2019 році.

Витрати на рекламу зменшаться у всіх великих регіонах, включаючи Азію (-8%), Західну Європу (-15%) Центральну та Східну Європу (-8%), Латинську Америку (-13%) та Середню Схід та Африка (-20%).


Діджитал -2%, ТВ -11%, Радіо -12%, преса -21%.

Макдональдс 

Макдональдс готується відкрити маркетингову "військову скриню", щоб прискорити одужання від Covid​

Мережа фаст-фудів збільшить витрати на рекламу на 200 мільйонів доларів у другій половині року - еквівалент додаткового місяця.

Майже три місяці ресторани були закриті, і працювали тільки на доставку. Тепер 96% ресторанів відкриті.

Меню лишиться базовим, бо люди хочуть мати справу з надійними перевіреними брендами.

 

Еммі 2020 онлайн

Церемонія вручення премії Еммі буде віртуальною в 2020 році

Церемонія відбудеться 20 вересня.

Номінанти отримали лист від оргкомітету, в якому висловлюється готовність забезпечити команду операторів і техніків на локації, де перебуватиме номінант.

Форма одягу вільна. Це може бути костюм, «але якщо ви в цей час о третій ночі у Великобританії, можна бути в дизайнерській піжамі»
.

Вулиця Жилянська, 32
Київ, Україна

friend@oceanmedia.com.ua

  • Facebook Социальной Иконка

©2019 by Ocean Media