Вулиця Жилянська, 32
Київ, Україна

friend@oceanmedia.com.ua

  • Facebook Социальной Иконка

©2019 by Ocean Media

Презентація Андрія Партики, генерального директора Ocean Media, для конференції Фармпогляд 2019

Ми, в Ocean Media, дуже дбаємо про своїх клієнтів і прагнемо постійно надавати для них інформацію про ринок ТВ-реклами, де ми експерти.

 

На конференції Фармапогляд, для професіоналів фармацевтичної галузі, цього разу ми розповідали про те, як телевізійна реклама допомагає будувати бренди.

Адже кожного маркетолога хвилює питання, як підвищити продажі і змусити покупця обирати ваш товар, а не товар конкурентів?


Є дві стратегії підвищення продажів - збільшення продажів через цінові акції, або через створення бренду.

Збільшення продажів через зниження ціни - простий шлях, що в короткостроковій перспективі може показати результат. Проте, чим це може закінчитись? Цінова конкуренція призводить до того, що конкуренти також знижують ціну, змушуючи вас продавати ще дешевше. І у фіналі такої гонитви за низькою ціною компанії приходять до того, що починають продавати продукцію по собівартості.

Інша стратегія - через створення цінності товару, через розвиток бренду. Це довгострокова стратегія, яка приносить лояльність споживачів, а отже і прибуток.
 

Телебачення - інвестиція в лояльність до бренду.

Кількість фарм-брендів на ТБ збільшується. В 2018 році на телебаченні було 295 фарм-брендів, 51 з яких вийшли на телебачення вперше.
Багато з них розуміють ефективність ТБ, тому більше 150 фарм-брендів на телебаченні вже довше п'яти років.
Чому?

Тому що телебачення будує широке охоплення.
Один тиждень на ТБ дає охоплення, 285 Олімпійських стадіонів.

Телебачення має визначні переваги над іншими типами медіа.

Сильні бренди продаються дорожче, як приклад - Ібупрофен та Нурофен.

Ціни на медикаменти в українських аптеках за минулий рік виросли майже на 19%. Це максимальне подорожчання за останні кілька років, яке відбулося, незважаючи на стабільний курс національної валюти в 2018 році. Основна причина збільшення вартості препаратів - зміна структури попиту на медикаменти у пацієнтів, а також зростання цін на енергоносії і зміна фонду оплати праці.
В 2019 препарати знову подорожчають майже на 20%, і основних причин подорожчання ліків всього дві: інфляція, а також зміна попиту. Зокрема, населення стало більше споживати дорогих препаратів - від 100 гривень за упаковку і вище. Така тенденція особливо помітна в десятирічній ретроспективі. Якщо ще в 2009 році дорогі препарати займали 15-процентну частку ринку в упаковках, то в 2018-му вона перевищила 22%.

 


Що робити, якщо ціна на ваш продукт зростає? Інвестувати в рекламу!

 

Розглянемо детальніше на прикладі кількох наших кейсів.

Наприклад, GOFEN, ціна якого зросла на 26%, під час проведення рекламної кампанії збільшив частку ринку на 62%

Або препарат Овестин, якому вдалося збільшити Share Of Market на 207% на тлі зростання ціни на 19%

Ще один препарат - Остеопро, який подорожчав на 14%, та завдяки рекламній кампанії на ТБ не тільки не втратив частки ринку, але збільшив її на 76%

Категорія фарми збільшує активність на ТБ, тож, якщо ви хочете зростати - інвестуйте в ТБ рекламу!

Є запитання, чи зауваження? Пишіть нам на friend@oceanmedia.com.ua